Zašto odabrati našu Polikliniku?

Individualizirani pristup svakom pacijentu

jedina smo poliklinika u Hrvatskoj koja se bavi kompletnim liječenjem kroničnih rana

Primjena vrhunskih metoda liječenja

Koristimo najmodernije obloge za rane te ostale metode liječenja kao što su negativni tlak, liječenje vlastitom plazmom (PRP), itd…

Specijalizirani kirurzi s dugogodišnjim iskustvom

Naš djelatnici su priznati stručnjaci u svom području, predavači na fakultetima, autori brojnih knjiga i članaka s područja zbrinjavanja rana

Dijabetičko stopalo i ljeto

Dijabetičar ste, kako njegovati stopala ljeti?

Jedva smo dočekali ljeto i malo topline temonogi od nas koriste vrijeme za pod stopalima osjete svježe pokošenu travu ili pijesak. no ako ste među skoro 400 000 osoba s dijabetesom, to je najgore što možete učiniti. Naime, svaka, pa i najmanja ozljeda stopala je ulazno mjesto za bakterije i brzi razvoj infekcije, koja se zbog niza faktora kod dijabetičara teško liječi i uzrokuje ozbiljne posljedice. Neki dijabetičari imaju smanjeni osjet pa oštećenje uoče tek kad uzrokuje ozbilje probleme.

Obzirom da je bolje spriječiti nego liječiti, primjeiti sljedeće savjete za zdrava stopala!

• ne hodajte izvan kuće bosi. Komadići trave, grančica ili sitniji otpad mogu ozljediti stopalo i uzrokovati infekciju, a hodanje po vrućem pločniku ili pijesku može uzrokovati mjehuriće na koži
  • uvijek nosite obuću adekvatne veličine, ali i širine. Ako je potrebno, koristite posebnu obuću, uloške ili čarape. Nikad ne nosite obuću na bosu nogu; čak i najmanje oštećenje može biti pogubno
  • održavajte redovnu higijenu stopala, svakodnevno pregledavajte stopalo i provjerite ima li oštećenja na koži, a nokte režite ravno. Pri pregledu stopala možete koristiti ogledalom ili zamoliti vaše najbliže da vam pomognu
  • svakodnevno stopala namažite kremama posebno napravljenim za njegu suhe kože
  • pijte dovoljne količine tekućine kako biste održali kožu hidratiziranom
  • redovno kontrolirajte razine glukoze u krvi te HbA1C
  • imate li bilo kakvu ranu na stopalu, obavezno se čim prije javite liječniku

Dijabetičko stopalo i gangrena

Riješite problem dijabetičkog stopala pravilnim i sigurnim metodama liječenja

Dijabetičko stopalo i gangrena

Riješite problem dijabetičkog stopala pravilnim i sigurnim metodama liječenja

Stopala su vam važna, zar ne?

Potražite stručnu pomoć u sljedećim situacijama:

imate oštećenje kože ili ranicu koja ne cijeli unutar 7 -10 dana

– uočili ste ranicu na stopalu ili iz rane izlazi vlažni sadržaj, ne cijeli 7-10 dana

koža u dijelu stopala je promijenila boju te postaje crvena, plavičasta, blijeda i crna

– primijetili ste otok na dijelu stopala na kojem ste imali žulj ili povredu

primijetili ste crvenilo ili otok na dijelu stopala na koje ste upozoreni da je rizično

Kako riješiti problem dijabetičkog stopala?

Liječenje rane na stopalu dijabetičara zahtjeva određeno kliničko iskustvo i poznavanje raznih dostupnih metoda liječenja.

Ovisno o stanju predložit ćemo vam nešto od sljedećeg ili moguće kombinacije:

• rasterećenje pristiska na mjestu rane
  • očistit ćemo ranu
  • preporučit ćemo neku vrstu modernih flastera za rane
  • u liječenje možemo uključiti antibiotka po potrebi ili druge mjere za kontrolu infekcija
  • kod svoh osoba s oštećenjom cirkulacijom preporučit ćemo barokomoru
  • kod dubljih rana koristiti ćemo sustave za čišćenje i cijeljenj rana putem negativnog tlaka
  • i još mnogo toga

Kako će mi pomoći liječenje u barokomori?

• inducira protuoksidacijske obrambene mehanizme važne za usporavanje razvoja i ubrzano povlačenje aterosklerotskih promjena i zadebljanja stijenki krvnih žila
  • potiče nastanak novih krvnih žilica
  • poboljšava cirkulaciju
  • ublažava bol
  • potiče regeneraciju živaca
  • ima antiedematozni učinak
  • svim ovim nabrojenim učincima ubrzava se zacijeljivanje rane

Najčešća pitanja

U liječenju se strogo pridržavamo preporuka i standarda svjetskih smjernica, te liječenje treba uključivati:

• osloboditi stopalo pritiska
  • čišćenje rane
  • obloge
  • liječenje infekcije
  • liječenje u barokomori
  • PRP
  • negativni tlak
  • i još mnogo toga

Svaka osoba s dijabetesom ima dijabetičko stopalo, bez obzira što nema razvijenu ranu. Postoji nekoliko klasifikacija po kojima zdravstveno osoblje procjenjuje stupanj oštećenja na stopalu, stopalo dijabetičara bez oštećenja ima stupanj 0, što znači praćenje i adekvatnu njegu.

Istraživanja su pokazala da svaki četvrti dijabetičar razvije ranu na stopalu, od kojih se svakom drugom zbog komplikacija napravi amputacija dijela prsta ili stopala.

Cjenik usluga

Želite riješiti problem dijabetičkog stopala?

Kontaktirajte nas već danas i pomoći ćemo vam riješiti problem dijabetičkog stopala

Kontakt podaci:

Adresa:

Ulica grada Vukovara 284,
10 000 Zagreb

Pišite nam:

Pravila privatnosti možete pročitati ovdje. Za pristup Vašim podacima pošalji zahtjev.
Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pravila privatnosti na ovoj web stranici.