Dijabetičko stopalo i gangrena

Riješite problem dijabetičkog stopala pravilnim i sigurnim metodama liječenja

Stopala su vam važna, zar ne?

Potražite stručnu pomoć u sljedećim situacijama:

imate oštećenje kože ili ranicu koja ne cijeli unutar 7 -10 dana

– uočili ste ranicu na stopalu ili iz rane izlazi vlažni sadržaj, ne cijeli 7-10 dana

koža u dijelu stopala je promijenila boju te postaje crvena, plavičasta, blijeda i crna

– primijetili ste otok na dijelu stopala na kojem ste imali žulj ili povredu

primijetili ste crvenilo ili otok na dijelu stopala na koje ste upozoreni da je rizično

Što je dijabetičko stopalo?

Dijabetičko stopalo je jedna od najtežih komplikacija šećerne bolesti, a javlja se najčešće na prstima stopala i na samom stopalu. Uzroci nastanka dijabetičkog stopala:

• oštećenja krvnih žila: malih krvnih žila (mikroangiopatija) i velikih krvnih žila (makroangipatija) Kod oštećenja malih krvnih žila zbog dugogošnjeg dijabetesa dolazi do taloženja glikozamina u stijenku kapilara. Zbog toga krv ne može teći kroz takvu kapilaru te nastaju rane zbog loše cirkulacije, najčešće na vrhovima prstiju stopala. Sličnih simptoma je makroangipatija, ali ovdje je uzrok taloženje lipida u velike krvne žile i prekid dotoka krvi kroz arterije
  • oštećenje osjeta (senzorna polineuropatija) – oštećenja živaca što rezultira smanjenjem ili gubitkom osjeta. Zbog ovog često vidimo pacijente koji imaju ozljedu na stopalu, a da toga nisu svjesni, npr. imaju usku oboću koja ima napravi žulj, u obući upadne kamenčić koji napravi ranu ili ne osjete ubod škaricama priliko rezanja noktiju
  • oštećenja živaca koji pokreću mišiće (motorna neuropatija) – zbog ovoga mišići stopala više ne “drže stopalo” te se razvijaju karakterisitčne promjene na stopalu, tzv. kandžasti prsti ili Charotovo stopalo. Zbog toga što mišići ne pridržavau kosti stopala, dolazi do izbočenja kostiju prema van, a na tom mjestu nastaju oštećenja kože

Naravno, moguće su i kombinacije ovih uzroka, koje će iskusan kliničar prepoznati već pri prvom pregledu.

Kako riješiti problem dijabetičkog stopala?

Kako će mi pomoći liječenje u barokomori?

• inducira protuoksidacijske obrambene mehanizme važne za usporavanje razvoja i ubrzano povlačenje aterosklerotskih promjena i zadebljanja stijenki krvnih žila
  • potiče nastanak novih krvnih žilica
  • poboljšava cirkulaciju
  • ublažava bol
  • potiče regeneraciju živaca
  • ima antiedematozni učinak
  • svim ovim nabrojenim učincima ubrzava se zacijeljivanje rane

Kako se liječi dijabetičko stopalo?

Liječenje dijabetičkog stopala se provodi po smjernicama stručnih društava. Prvenstveno je potrebno makismalno regulirati dijabetes te učiniti revaskularizaciju gdje je moguće. Lokalna terapija:

• osloboditi stopalo pritiska
  • ukloniti naslage i mrtvo tkivo s rane
  • primjenjivati obloge za rane
  • liječiti infekciju
  • i naravno – pokušati poboljšati cirkulaciju i dovesti kisik u tkivo za što se koristi liječenje u barokomori

Zašto odabrati našu Polikliniku?

Individualizirani pristup svakom pacijentu

Svakom našem pacijentu posvećujemo dovoljno vremena i njege za kvalitetan oporavak

Primjena vrhunskih metoda liječenja

Koristimo najmodernije obloge za rane te ostal emetode liječanj akao što su negativni tlak, liječenje vlastitom plazmo (PRP), itd…

Specijalizirani kirurzi s dugogodišnjim iskustvom

Naš stručan kadar liječnika i zdravstvenog osoblja pružit će vam vrhunsku uslugu i njegu

Najčešća pitanja

U liječenju se strogo pridržavamo preporuka i standarda svjetskih smjernica, te liječenje treba uključivati:

• osloboditi stopalo pritiska
  • čišćenje rane
  • obloge
  • liječenje infekcije
  • liječenje u barokomori
  • PRP
  • negativni tlak
  • i još mnogo toga

Svaka osoba s dijabetesom ima dijabetičko stopalo, bez obzira što nema razvijenu ranu. Postoji nekoliko klasifikacija po kojima zdravstveno osoblje procjenjuje stupanj oštećenja na stopalu, stopalo dijabetičara bez oštećenja ima stupanj 0, što znači praćenje i adekvatnu njegu.

Istraživanja su pokazala da svaki četvrti dijabetičar razvije ranu na stopalu, od kojih se svakom drugom zbog komplikacija napravi amputacija dijela prsta ili stopala.

Cjenik usluga

Želite riješiti problem dijabetičkog stopala?

Kontaktirajte nas već danas i pomoći ćemo vam riješiti problem dijabetičkog stopala

Kontakt podaci:

Adresa:

Kneza Mislava 2
10 000 Zagreb

Pišite nam:

Pravila privatnosti možete pročitati ovdje. Za pristup Vašim podacima pošalji zahtjev.
Upotrebom ovog obrasca prihvaćate pravila privatnosti na ovoj web stranici.