Što je laserska hemoroidoplastika

Lasersko uklanjanje hemoroida se vrši na način da se u hemoroid uvodi tanka sonda (tj.fiberoptičko vlakno) koja isporučuje toplinski snop koji trajno „sljepljuje“ hemoroid. Koristimo najsuvremeniju tehnologiju koja se već više od 10 godina koristi u liječenju hemoroida sa znatno smanjenom pojavnošću postoperativnih komplikacija (boli, krvarenja, infekcije). Ovakav način je najučinkovitiji kod hemoroida 2.i 3. stupnja, dok se za hemoroide 4. stupnja ova tehnika upotpunjuje ostalim operativnim tehnikama.

U odnosu na klasičan zahvat, operacija laserom je jednostavan i učinkovit zahvat s trajnim rezultatima*.

* Napomena: rezultati ovog zahvata mogu varirati od osobe do osobe stoga je važno na konzultacijama s doktorom biti otvoren te svjestan svih rizika koji proizlaze. Također, nužno se nakon zahvata pridržavati svih uputa koje se dobiju od medicinskog osoblja kako bi rezultati na kraju bili u skladu s očekivanjima koja su definirana prije samog zahvata.

Priprema

Prvenstveno je  potrebno doći na pregled na kojem liječnik utvrđuje stupanj hemoroida. Na pregledu se utvrđuje i potreba za eventualnim dodatnim pretragama, ovisno o ostalim bolestima i zdravstvenom stanju pacijenta. Bitno je naglasiti da svakom pacijentu pristupamo individulano te je komunikacija moguća i mailom kako bismo proceduru lakšali i ubrzali, a da pri tom ne ugrozimo sigurnost pacijenta.

Nakon obavljenih pretraga, dogovara se termin zahvata.

Zahvat se obavlja u anesteziji te će o vama uz kiruga brigu voditi i anesteziolog.

Prije same operacije ne smijete jesti niti piti 6 sati, dodatno čišćenje se dogovara individualno.

Sam zahvat traje vrlo kratko, manje od 10 minuta.

Nakon zahvata

Nakon zahvata ćete ostati u poliklinici do 2 sata. Sukladno pravilima dnevne kirurgije sljedećeg dana će Vas nazvati naše osoblje te provjeriti stanje. Prvi kontrolni pregled se dogovara obično nakon 48 sati ili prema mišljenju kirurga.

Sa svakodnevnim aktivnostima (posao) možete započeti nakon 4-5 dana nakon zahvata,  a odmah po zahvatu se možete normalno kretati.

Moguće komplikacije

Kao i nakon svakog kirurškog zahvata moguće su komplikacije u smislu krvarenja i infkecije, no u znatno manjoj mjeri nego kod klasične operacije.

Za dodatne informacije ili rezervaciju termina pregleda, javite nam se telefonski ili putem kontakt obrasca. Cjenik naših usluga možete pogledati ovdje.

Kako se izvodi laserska operacija?

Kako izgleda laserska operacija? Prikaz možete vidjeti na videu.

Koje su prednosti laserske operacije hemoroida?

Najčešća pitanja

U većini slučajeva bol je pojačana prva dva dana nakon zahvata. Ovisno o procjeni jačine boli, preporuku o analgeticima će Vam dati naš anesteziolog. Bitno je napomenuti da je bol svakako manja nego pri klasičnom zahvata.

• U većini slučajeva zahvat traje manje od 10 minuta, te toliko traje i anestezija.
  • Anestezija je jednostavna, s blagim sedativom bez opće anestetije i boravka u bolnici.
  • Oporavak je kraći i manje bolan u odnosu na klasični zahvat
  • Pojavnost postoperativnih komplikacija (infekcija, krvarenje, priraslice) je manja u odnosu na klasično kirurško odstranjivanje
  • Ne koriste se šavovi te nakon zahvata nema bolnog uklanjanja šavova ili drugih postupaka u analnom području