Ostvarite popust do 15.12.2019.!
2 mikrodermoabrazije + 1 gratis= 990,00 kn
mezoterapija + 1 mikrodermoabrazija gratis = 990,00 kn
PRP + 1 mikrodermoabrazija gratis = 1900,00 kn

Što je karpalni kanal?

Sindrom karpalnog kanala ili tunela označava niz simptoma koji su uzrokovani pritiskom na živac medianos koji prolazi iz ruke prema šaci kroz usko područje koje se naziva karpalni kanal. Zbog genetske predispozicije ( npr., kod ljudi gdje je taj kanala prirodno uži) ili kao posljedica položaja ruke (kod dugog rada na kompjutoru) dolazi do pojave niza simptoma, najčešće trnjenja prstiju i cijele šake. Ispočetka je trnjenje prisutno ujutro nakon buđenja, no kasnije je taj osjećaj prisutan tokom cijelog dana.

Da bi se simptomi uklonili, potrebno je učiniti operativni zahvat tijekom kojeg se presječe ligament u karpalnom kanalu, a živac se oslobađa pritiska.

Trebam li se pripremiti za zahvat?

Na pregled je potrebno doći s nalazom pretrage EMNG. Tijekom pregleda liječnik može zaključiti da su potrebe dodatne radiološke pretrage.
Ovisno o Vašem zdravstvenom stanju prije zahvata ćete trebati prestati uzimati lijekove protiv zgrušavanja krvi te lijekove koji sadrže acetilsalicilnu kiselinu.

Tijek zahvata

Zahvat se izvodi u lokalnoj anesteziji te je radi toga bezbolan. Sam zahvat traje 15-ak minuta, a iako je ovo rutinski zahvat, razumljivo je da ste uzbuđeni i nervozni. Zbog toga se maksimalno trudimo objasniti što radimo tijekom zahvata i koji su slijedeći postupci. Nakon zahvata se stavljaju šavovi koji se vade nakon 14 dana.

Što nakon zahvata?

Nakon zahvata se preporuča mirovanje, prva kontrola je 2-4 dana nakon zahvata. Nakon vađenja šavova preporuča se kratkotrajna rehabilitacija. Povećanje opsega pokreta je moguće odmah nakon zahvata, a krajnji ovisi o trajanju simptoma prije zahvata.

U prvih mjesec dana se ne preporuča fizički napor operirane ruke. Na posao možete krenuti nakon tjedan dana ako radite posao koji ne uključuje korištenje operirane ruke, a inače za 14-20 dana.

Želite li ubrzati cijeljenje i oporavak živca, kombinirajte operaciju i terapije u barokomori (hiperbaričnu oksigenoterapiju). Na taj način smanjuje se edem u šaci te potiče regeneracija oštećenog živca.

Za dodatne informacije ili dogovor termina BESPLATNIH konzultacija, javite nam se telefonski ili putem kontakt obrasca. Cjenik naših usluga možete pogledati ovdje.